Starea de letargie sau de extenuare poate deveni o problema, in special daca trebuie sa va grabiti pentru a va rezolva problemele in oras, sa terminati un proiect pentru scoala sau aveti o sedinta. Daca nu aveti timp pentru a trage un pui se somn, mergeti in bucatarie sau navaliti in camara de la birou pentru a lua urmatoarele alimente ce va energizeaza:

Cafea – Acesta este probabil cel mai popular energizant. Cu toate ca va va trezi imediat, consumul excesiv poate avea efecte nedorite datorate cofeinei.

Ceai – Indiferent de tip, o ceasca fierbinte de ceai poate tine sub control starea de letargie. Este mai bun decat cafeaua din moment ce contine mai putina cofeina si va sustine functiile cognitive.

Alune – Migdale, nuci, caju, arahide si pecan, toate contin grasimi polinesaturate sanatoase care va pun corpul in functiune.

Seminte de dovleac – Semintele de dovleac contin proteine energizante si grasimi polinesaturate. Contin si magneziu, un mineral necesar pentru transformarea alimentelor in combustibil.

Legume – Fasolea, mazarea si lintea sunt pline de proteine. Mai mult, ofera un complex de carbohidrati ce va vor umple de energie pentru o perioada indelungata.

Hummus – Contine proteine din naut si vitamina C din sucul de lamaie.

Banane – Trebuie sa existe un motiv pentru care atletii si cei ce fac bodybuilding cauta banane de fiecare data cand au nevoie de energie.

Mere – Fructoza din mere este folosita de catre corp precum un combustibil. Merele contin si vitamina C care va ajuta sistemul imunitar.

Coacaze – Precum merele, coacazele contin fructoza a caror afecte vor fi prezente la nevoie. Totodata, sunt pline de antioxidanti care va protejeaza celulele cerebrale.

Pepene – Doar pentru ca pepenii sunt compusi in mare parte din apa nu inseamna ca vitamina B si potasiumul pe care le contin nu va vor da o stare de energie.

Ciocolata amara – Flavonoidele din ciocolata amaruie imbunatatesc circulatia catre creier. In plus, consumul acestei delicatese reduce nivelul de stres si va da o stare de bine.

Oua – Precum toate celelalte produse din carne, ouale reprezinta o sursa excelenta de proteine superioare si de vitamina B.

Somon – Grasimile sanatoase din acest peste uleios va energizeaza si va scapa de durerile articulare ce va rapesc din energie.

Iaurt – Acest aliment va trezeste pentru ca va aprovizioneaza corpul cu proteine. Alegeti un iaurt cu un continut scazut de zahar sau slab in grasimi pentru a va proteja silueta.

Ardei gras – Fiind plini de vitamina C, ardeii grasi va ajuta sa luptati la nivel celular impotriva oboselii.

Vegetale verzi – Acestea va confera vitaminele si mineralele necesare corpului pentru a va mentine starea de energie pentru intreaga zi.

Sucuri naturale – Nimic nu va poate energiza mai mult decat sucurile naturale facute din fructele si legumele voastre preferate.

Cereale integrale – Carbohidratii complecsi oferiti de catre cerealele integrale va ajuta sa va bucurati de o energie ce va dura intreaga zi.

Apa cu lamaie – Aceasta bautura este o metoda revigoranta de a diminua deshidratarea, cauza principala a starii de letargie.